Έχω μονάχα ένα laptop: FUJITSU SIEMENS: Amilo Si 1520. Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά T5600 - 1.83 GHz - 2Gb Ram. H fujitsu το κατασκεύασε το 2005, εγώ το αγόρασα στα μέσα του δεύτερου εξάμηνου του 2006. 6 χρόνια δουλεύει μέρα νύχτα και πραγματικά θα μπορούσε να σας πει μερικές τρομακτικές ιστορίες. Τον τελευταίο καιρό όμως έχει αρχίσει να φτάνει στα όρια της ζωής του. Για να είμαι ειλικρινής την έχει περάσει πολλά χρόνια τώρα, αλλά έχει αντέξει στην χρήση μου, σε χτυπήματα και σε κάτι περίεργα ρεύματα (εντός κι εκτός ελλάδος).
Ψάχνω για τον αντικαταστάτη του και τον βρήκα στο πρόσωπο του FUJITSU UH572. Αναζητώντας μέσω skroutz το βρήκα διαθέσιμο (σε απόθεμα) στην cosmodata. Κοιτώντας τα χαρακτηριστικά διαπιστώνω ότι ο επεξεργαστής είναι ο: Intel Core™ i7 3617. Θέλω να δω εάν υποστηρίζει VT-x, VT-d (Hardware Virtualization)
κάπου εδώ ξεκινά ο Γολγοθάς μου
Ψάχνω πρώτα στην Intel - Δεν υπάρχει
Ψάχνω μετά στο site της fujitsu - Δεν υπάρχει
Ψάχνω μετά στο google - Υπάρχει, αλλά μόνο σε ελληνικά online καταστήματα !!!!!!!!
Μα πως είναι δυνατόν - αναρωτιέμαι.
Τηλέφωνο στην cosmodata, ο πωλητής με συνδέει με το τεχνικό τμήμα.
-(εγώ) Ενδιαφέρομαι για ένα laptop κι έχω μια ερώτηση σχετικά με τον επεξεργαστή του.
-(τεχν) Τι πρόβλημα υπάρχει;
-(εγώ) Δεν βρίσκω πουθενά στο internet το cpu model - νομίζω ότι έχει γίνει τυπογραφικό λάθος
…
-(τεχν) δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τον κατασκευαστή.
-(εγώ) δεν μπορείτε εσείς να μου πείτε το μοντέλο;
-(τεχν) όχι, δεν έχω μπροστά μου το laptop
μέχρι εδώ, σχετικά καλά. Δεν περιμένω να γνωρίζει κάτι παραπάνω. Απογοητεύομαι λίγο όμως γιατί δεν μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω ώστε να βρει το μοντέλο και να διορθώσει το site. Ξανά πίσω στο τηλεφωνικό κέντρο - τώρα με πωλητή
-(εγώ) Ενδιαφέρομαι για ένα laptop και θέλω να έρθω να το αγοράσω από το κατάστημα.
-(πωλ) Θα πληρώσετε παραπάνω, αγοράστε το online.
-(εγώ) Δεν με ενδιαφέρει, θα πληρώσω παραπάνω. Βλέπω είναι σε απόθεμα, θέλω να έρθω από εκεί.
-(πωλ) Μα θα πληρώσετε παραπάνω!
(πρώτη φορά στην ζωή μου, βλέπω πωλητή να μην θέλει να πουλήσει ακριβότερα)
-(εγώ) δεν με απασχολεί το ποσό. Θέλω να έρθω να το αγοράσω από κάποιο κατάστημα. Θέλω να μου πείτε όμως από ποιο κατάστημα ή πότε μπορώ να περάσω για να το αγοράσω/παραλάβω. Μην έρθω και είναι σε κάποια αποθήκη κάπου μακριά.
-(πωλ) Να σας συνδέσω με κάποιον άλλο.
φαντάζομαι ο αποθηκάριος/λογιστής κάποιος που να ξέρει την τύχη του.
-(εγώ): Ενδιαφέρομαι για κάποιο laptop. Θέλω να το αγοράσω από το κατάστημα. Βλέπω είναι διαθέσιμο, πείτε μου παρακαλώ πότε μπορώ να περάσω κι από που για να το αγοράσω/παραλάβω
-(αποθ): Ποιο μοντέλο
-(εγω): το τάδε …..(κωδικός)
-(αποθ): Είστε σίγουρος;
-(εγώ): Ναι, το βλέπω μπροστά μου στο site σας
-(αποθ): Είναι καινούριο ή παλιό;
-(εγώ): Δεν ξέρω
-(αποθ): Περιμένετε
…. … … (περιμένω) …
-(αποθ): Δεν υπάρχει αυτό το laptop
-(εγώ): Μα λέτε ότι είναι διαθέσιμο!
-(αποθ): Δεν υπάρχει
Προς: Cosmodata
- Αναφέρεις ότι πουλάς ένα laptop με λανθασμένα τεχνικά χαρακτηριστικά σε απόθεμα που δεν υπάρχει. Περιμένεις δλδ τους πελάτες, να αγοράσουν διαδικτυακά, να πληρώσουν για κάτι που δεν υπάρχει, αλλά πουλάς σε απόθεμα. Αυτό λέγεται ΑΠΑΤΗ