Jun
14
2014
broken phone

GR

Friday 13

17.00 Ο πελάτης επικοινωνεί με το helpdesk, διότι μεταβαίνει σε νέα mail πλατφόρμα και χρειάζεται “ΕΠΕΙΓΟΝ” διαθεσιμότητα μηχανικού 19.00 - 20.00

17.30 Το helpdesk επικοινωνεί με τον standby μηχανικό

19.35 Συνδέεται ο standby μηχανικός για να δει το αίτημα του πελάτη - ΔΕΝ υπάρχει κανένα αίτημα.

Sat 14

00.00 Το helpdesk επικοινωνεί με τον standby μηχανικό, ότι ο πελάτης μόλις έστειλε το αίτημα

00.30 Ενημερώνεται ο πελάτης μέσω helpdesk ότι δεν υπάρχει άμεση διαθεσιμότητα μηχανικού – διευκρινίζεται με τον πελάτη κι επικοινωνείτε σε όλους ότι θα γίνει το πρωί.

10.30 Ο πελάτης επικοινωνεί με το helpdesk για να ολοκληρωθεί το αίτημά του για να μεταβεί στην νέα mail υπηρεσία/πλατφόρμα

11.15 Ο μηχανικός ενημερώνει το helpdesk ότι ο πελάτης ΔΕΝ έχει στείλει κανένα αίτημα. Ο πελάτης αναφέρει απλά “την επιβεβαίωση dns εγγραφών”.

Tag(s): work_related